24-09-2021

Dordtse Delicatessen-wandeling 24, 25 september en 2 oktober

Inschrijven voor deze wandelingen is niet meer mogelijk. Alle groepen zijn vol.

Vorig jaar mei stond deze wandeling op ons programma. Na de corona-uitbraak hebben wij deze verzet naar oktober 2020 in de verwachting dat alles weer normaal zou zijn. Het tegendeel bleek echter.

Op vrijdag 24, zaterdag 25 september en zaterdag 2 oktober organiseren wij deze wandelingen opnieuw. De wandeling op vrijdag start om 13.30 uur en op de zaterdagen om 10.00 uur.

De wandeling voert door de historische binnenstad van Dordrecht en heeft een aantal stops, zowel om even ergens binnen te kijken als voor een hapje en/of een drankje. De rode draad van de wandeling is een aantal delicatessen en lekkernijen die van oorsprong Dordts zijn, zoals het hazelnootslagroom gebakje of een lange Dordtse geschiedenis hebben zoals paardenworst, de frikandel en Mexicano.

De wandeling duurt, inclusief verschillende stops, zo'n 2,5 tot 3 uur en de prijs bedraagt 24,50 euro per persoon voor leden* en 29,50 euro per persoon voor niet-leden.

* onder leden verstaan wij: lid plus partner/samenwonende/vriend(in) en alle thuiswonende kinderen.