10-12-2022

Kerstmarkt Keulen 10 december 2022

U kunt niet meer inschrijven voor deze dagtocht. Alle plaatsen in de bus zijn bezet.

De zomer moet nog beginnen en over een paar maanden gaan we eerst op vakantie. Daarna starten wij ons programma voor het najaar. Wij zijn zo enthousiast dat we na twee jaar eindelijk weer activiteiten kunnen organiseren, dat wij ons nu al verheugen op het einde van het jaar.

Op zaterdag 10 december organiseren wij na drie jaar weer onze traditionele dagtocht naar een van de kerstmarkten in Duitsland. Dit keer is onze keuze gevallen op Keulen. Zonder kerstsfeer al een prachtige stad om te bezoeken. Vanaf 18 november is de Domstad prachtig versierd en komt u alvast in de stemming voor de feestdagen.

Wij vertrekken per luxe touringcar rond 10.00 uur vanuit Dordrecht en (bij voldoende belangstelling) via Rotterdam Capelse brug en Utrecht richting Keulen. Wij verwachten rond 13.30 uur te arriveren, waarna u u kunt onderdompelen in al het moois en lekkers dat de kerstmarkt u te bieden heeft. Wij vertrekken uit Keulen rond 19.00 uur, zodat u de gelegenheid heeft volop te genieten.

De kosten voor deze gezellige dag zijn 25 euro per persoon.