15-01-2023

Wintersport januari 2023

U kunt niet meer inschrijven voor deze reis. Beide groepen zijn volgeboekt.

Na twee corona jaren gaan wij weer met twee groepen naar het ons zo vertrouwde adres in Mittelberg, Haller’s Geniesserhotel. De eerste groep vertrekt zondag 8 januari t/m vrijdag 13 januari 2023 en de tweede groep een week later.

Het programma voor beide groepen ziet er als volgt uit:

Zondag 8 januari 2023
Per luxe touringcar vertrekken wij vanuit Dordrecht naar Mittelberg. Onderweg wordt regelmatig gestopt voor koffie/thee/lunchpauze. Rond 18.00 uur arriveren we in het hotel waar u 's avonds aanschuift voor het welkomstdiner.

Maandag 9 t/m donderdag 12 januari 2023
U geeft uw eigen invulling aan deze vakantie. Skiën, langlaufen, wandelen, de keuze is aan u.

Vrijdag 13 januari 2023
Na het ontbijt heeft u gelegenheid om uit te checken en uw bagage in de touringcar te plaatsen. Vervolgens vertrekken we weer naar Dordrecht.

Haller's Geniesserhotel
Dit superior 4-sterrenhotel ligt in het Kleinwalsertal. Het hotel biedt een spa met een overdekt zwembad en kamers met een balkon op het zuiden en uitzicht op de bergen. Met de skibus rijdt u in minder dan 4 minuten naar de skigebieden Walmendingerhorn en Heubergarena. De ruime kamers van Haller's Geniesserhotel zijn ingericht in een moderne alpine stijl en hebben allen een balkon. Ze beschikken over een flatscreen-tv, een kluisje en een badkamer met badjassen en slippers. Het hotel biedt verschillende spafaciliteiten, zoals een sauna, een stoombad, een hot tub, een infraroodcabine en een fitnessruimte. Er worden ook massages verzorgd.

In het restaurant van Hotel Haller worden Oostenrijkse en internationale gerechten geserveerd en een breed scala heerlijke wijnen geschonken. U kunt ontspannen op het zonneterras en in de loungebar. In 10 minuten loopt u naar het centrum van Mittelberg. Pal naast het hotel vindt u een kleine skipiste. In 1 minuut loopt u naar de skibushalte en in 5 minuten lopen bent u bij een langlaufloipe. Recht voor het hotel beginnen wandel- en mountainbikeroutes.

Wij bieden u deze Wintersportreis aan voor € 690,= per persoon voor onze leden* en     € 740,= per persoon voor niet leden en is inclusief:
- 5x overnachting
- 5x uitgebreid ontbijtbuffet
- 5x diner
- vervoer per luxe touringcar
- bagageruim in de touringcar voor al uw skimaterialen en bagage

*onder leden verstaan wij lid+partner+thuiswonende kinderen of lid+één introducé.

Voor deze reis vragen wij een aanbetaling van 25% (= € 172,50) per persoon.

Wij adviseren u zelf een reis- en annuleringsverzekering af te sluiten.