Terugblikken Vereniging de Schakel

Wilt u nog even nagenieten van de activiteit waaraan u hebt deelgenomen? Via deze pagina vindt u de verslagen van evenementen die georganiseerd zijn door ons.

Wij zouden het op prijs stellen als u ons enkele leuke foto's toe wilt sturen van een activiteit waaraan u heeft deelgenomen.

BELANGRIJK In verband met de fotoalbums die bij de Terugblikken worden geplaatst vragen wij uw aandacht voor het volgende. Als er tijdens een activiteit foto's gemaakt worden die op onze website worden geplaatst en u gaat daarmee niet akkoord, b.v. omdat u erop staat, geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door. Deze foto's worden dan niet geplaatst. Ook kunt u foto's die reeds geplaatst zijn, met opgaaf van reden, laten verwijderen.

U kunt n.a.v. bovenstaande items een e-mail sturen naar het secretariaat.