De Schatkist van Sint in onze Personeelsvoordeelwinkel

Op 5 oktober opent Personeelsvoordeelwinkel de Schatkist van Sint. De site zal de komende periode uiteraard volop gevuld zijn met speelgoed voor jong en oud. Scoor de leukste cadeautjes voor uw kinderen, kleinkinderen, vrienden en familie of gewoon voor uzelf!

Het dagelijks leven is in zeer korte tijd helemaal op z’n kop gezet. De uitbraak van het coronavirus raakt ons allemaal en het zijn roerige en onzekere tijden. De medewerkers van de Personeelsvoordeelwinkel doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te blijven de komende dagen, weken, maanden. Dit, natuurlijk, in combinatie met de zorg van de gezondheid van de medewerkers, hun gezinnen en hun toeleveranciers.

Natuurlijk blijven zij open, en zullen u dagelijks blijven voorzien van mooie aanbiedingen. Ook de klantenservice is en blijft gewoon bereikbaar. Gebruik zoveel mogelijk de “chat” functie (in de site) en/of email.

“De Schakel Personeelsvoordeelwinkel“ biedt exclusieve voordelen op uitstapjes, entertainment, reizen en producten van bekende merken op gebied van Witgoed, Huishoudelijke artikelen, TV en Audio apparatuur, Gadgets, Persoonlijke verzorging, Fietsen, Speelgoed en nog veel meer!

Zo krijgt u toegang tot de aanbiedingen

Wilt u toegang tot "De Schakel Personeelsvoordeelwinkel"? Vraag dan een loginnaam en wachtwoord aan via een e-mail aan het secretariaat;  info@verenigingdeschakel.nl

Ga naar www.personeelsvoordeelwinkel.nl voor de aanbiedingen

Meldt u aan voor de mailing van de Personeelsvoordeelwinkel. Dit kunt u doen in het veld rechtsbovenaan de website. U ontvangt dan iedere vrijdag de nieuwe weekaanbiedingen en onze speciale thema-akties automatisch in uw (privé) mailbox! Zo profiteert u optimaal van het voordelige en afwisselende aanbod!