Nazomeren in onze Personeelsvoordeelwinkel

De zomer is nu bijna echt voorbij. We zijn weer gewend aan het werk en de schooltijden. Maar stiekem verlangen we terug naar de rustige zomerperiode.
Bij onze Personeelsvoordeelwinkel kunt u nu heerlijk nazomeren. Een weekend weg? Een dagje naar de dierentuin? Geniet nog even van de nazomer en zoek de afleiding.

Zo krijgt u toegang tot de aanbiedingen

Wilt u toegang tot "De Schakel Personeelsvoordeelwinkel"? Vraag dan een loginnaam en wachtwoord aan via een e-mail aan het secretariaat;  info@verenigingdeschakel.nl

Ga naar www.personeelsvoordeelwinkel.nl voor de aanbiedingen

Meldt u aan voor de mailing van de Personeelsvoordeelwinkel. Dit kunt u doen in het veld rechtsbovenaan de website. U ontvangt dan iedere vrijdag de nieuwe weekaanbiedingen en onze speciale thema-akties automatisch in uw (privé) mailbox! Zo profiteert u optimaal van het voordelige en afwisselende aanbod!

“De Schakel Personeelsvoordeelwinkel“ biedt exclusieve voordelen op uitstapjes, entertainment, reizen en producten van bekende merken op gebied van Witgoed, Huishoudelijke artikelen, TV en Audio apparatuur, Gadgets, Persoonlijke verzorging, Fietsen, Speelgoed en nog veel meer!